MIJN WORKOUT-PLAN KOMEND WINTERSEIZOEN 2012/2013: WORK IT, HARDER, FASTER, BETTER!

16 okt

Voel jij je ook zooooo heerlijk NA een fanatieke work-out? Je voelt de hele dag nog je benen en billen en denkt: AHHH wat ben ik lekker bezig!

Na 2 jaar ongeveer 3 keer per week te hebben gewandeld in het Vondelpark heb ik besloten om het komende winterseizoen 2012/2013 te gaan knallen. Van wandelen ben ik nog steeds een über fan maar ik ga even meer actie in de taxi gooien. Meer gas geven. Yes, ik heb er zin in! Ben al 1 week bezig…

En ik hoop jullie met deze blogpost te inspireren om ook nu te gaan sporten zodat je voor zomer 2013 bikini-ready bent. Want zeg eens eerlijk als je te laat begint baal je ervan. Begin NU alvast en dan kun je het allemaal nog rustig aan opbouwen. Ondertussen gezond met mate alles eten, af en toe iets lekkers en dan ben je zeker weten klaar voor zomer 2013. Daar gaan we toch voor?

Ik ga met jullie mijn winterseizoen workout-plan delen en wellicht kun je dit thuis ook doen.

Dit is mijn workout-schema:

Deze mindset-oefeningen doe ik:

1. Visualiseer jezelf in bikini.
Denk aan het strand, het zwembad. Die komen weer sneller dan je denkt ;)

2. Trek af en toe je bikini voor de spiegel aan.
We zijn gewend om ons te verpakken in winterkleding. Pas als de zomer aanbreekt halen we die bikini weer uit de kast. Je trekt hem aan en denkt uhmm…ik had toch iets meer moeten sporten. Herken je deze situatie bij jezelf?

Deze workout-video’s volg ik, doe het thuis ook!:

In mijn work-out schema zie je work-out video staan. Ja, die video’s die je thuis in de huiskamer doet, die ja! Haha klinkt te belachelijk en eerst ging ik er echt niet aan. Maar jongens ik heb een top work-out video site ontdekt die ik super graag met jullie wil delen blogilates.com. Ik ben helemaal fan van Cassey van blogilates.com. Eerst vond ik haar heel Amerikaans en overdreven maar ze motiveert je echt. Ik wissel op dit moment de ‘BIKINI BLASTER SERIES‘ video’s met elkaar af. Ik volg vaak 3 verschillende filmpjes want ze duren 30, 20 of 10 min.

Hier laat ik je 1 van die filmpjes zien:

Motivatie om te gaan hardlopen:

Een andere coole blog die ik heb ontdekt is girlslove2run.com. De meiden van de blog proberen je elke dag te motiveren om die sportschoenen aan te trekken en te gaan rennen. Ideaal want zeker met de regen buiten heb je gewoon extra motivatie nodig. Ik wel in ieder geval.

Hier een hele leuke motivatie tip van girlslove2run

Ik hoop dat jullie door deze blog leuke tips hebben gekregen en wellicht ga je ook aan dit work-out plan houden. Het resultaat krijg je als je het ook daadwerkelijk doet. En damnnn wat voelt dat daarna lekker!!

Stay fit maar vooral stay real!

Charlotte

VOLG MIJ:

BOEK, FACEBOOK, DIT BEN IK!, TWITTER, BLOGLOVIN, BODIEBOOST

4 Reacties to “MIJN WORKOUT-PLAN KOMEND WINTERSEIZOEN 2012/2013: WORK IT, HARDER, FASTER, BETTER!”

  1. Writerinheels oktober 16, 2012 at 1:10 pm #

    Ik ben all for sporten, ik ben echt een sportverslaafdmeisje soms. Cassey is inderdaad goed! Ik deed een keer een filmpje van haar en dacht dat mijn been eraf zou vallen. Ik doe zelf aan Bodyrock.tv. In 12 minuten scoor je een goede workout, en je bent dood naderhand. Ik zou wat betreft jouw schema, die donderdagworkout naar de maandag verplaatsen. Het is beter om wat rustdagen tussen je workouts te hebben ipv alles achter elkaar :) Goed bezig hoor!

  2. BodieBoost oktober 16, 2012 at 2:20 pm #

    Goede! Ik kan alleen nooit op maandag vandaar donderdag! hihi ik ga kijken naar jouw TV channel! top dankje xx

  3. Jesdiny oktober 30, 2012 at 2:28 am #

    Ik doe met je mee!! Ik ga aanstaande maandag na jaren weer eens naar de sportschool! Ik heb er zin in. Volgens jaar met alle BodieBoost ladies naar het strand met onze bikini ready bodies? Haha

  4. BodieBoost oktober 30, 2012 at 10:42 am #

    haha ja zeker allemaal gezellig naar het strand en shinen!! haha Wat goed dat je meedoet en de sportschool aan het doen bent heel chill!! Ik ga morgen met BodieBooster Marije hardlopen, zo motiveren we elkaar. Dikke kus!! Zit je nog in NYC, ik ga je mail even beantwoorden, ben nu met de nieuwe site bezig! XX Char

Wat is jouw reactie?

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 53 andere volgers

