BEDANKT IEDEREEN! –> Deze blogpost is voor jullie!

11 sep

Ik kan het gevoel niet beschrijven die jullie mij allemaal hebben gegeven. Serieus had ik echt niet verwacht gewoon!

Vandaag wil ik iedereen bedanken die zo enthousiast heeft gereageerd op mijn bekendmaking dat het BodieBoost Boek in november 2012 zal verschijnen. Daarom besteed ik deze blogpost aan jullie! Zoals ik al zei zonder jullie was het BodieBoost Boek er niet geweest.

Foto: Marie Jem

Op het moment dat ik het gisterochtend bekend had gemaakt barstte de bom echt los en heb ik wel meer dan 500 mails in mijn inbox gekregen, bizar! Ik ben de hele dag bezig geweest deze te beantwoorden. Echt superleuk. Ook op Facebook, de BodieBoost blog en op Twitter veel lieve reacties gekregen.

Selectie van de reacties op een rij (sorry als je reactie er misschien niet bij zit, ik heb een selectie gemaakt).

Ik ben in ieder geval dankbaar voor iedereen die zo lief heeft gereageerd:

FACEBOOK:

We hebben inmiddels meer dan 900 fans!

Wow en deze berichten waren mega lief!

Zelfs berichten uit het buitenland:

TWITTER:

MAIL:

BLOG COMMENTS:

BEDANKT IEDEREEN!

XX Charlotte

VOLG MIJ:

FACEBOOK, TWITTER, BLOGLOVIN, BODIEBOOST & PINTEREST

4 Reacties to “BEDANKT IEDEREEN! –> Deze blogpost is voor jullie!”

  1. Neetu Mohan september 11, 2012 at 12:01 pm #

    Wat superlief!!

  2. BodieBoost september 11, 2012 at 12:18 pm #

    Dankje Neetu! XX

  3. Evey september 11, 2012 at 1:32 pm #

    Haha leuk, zie mezelf ook nog ^^ het is je gegund!

  4. BodieBoost september 11, 2012 at 1:35 pm #

    Dankje meid, lief van je, ja ik heb alle reacties gezien hoor en had die van jou er ook bij gezet hihi!

    xx

Wat is jouw reactie?

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 53 andere volgers

